اقدام مهم سنای آمریکا درباره لغو تحریم ها
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1826 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
خبرگزاری فارس: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با طرح موسوم به قانون نظارت بر توافق هسته‌ای، موافقت کرد.

این طرح که توسط باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی و رابرت منندز سناتور ارشد دموکرات ارائه شده و مجموعا از سوی 21 سناتور به صورت مشترک مورد حمایت قرار دارد، دولت باراک اوباما را ملزم می‌کند در صورت حصول هرگونه توافقی با ایران، ظرف 5 روز آن را برای بررسی به کنگره ارائه دهد.

تبدیل این طرح به قانون، به آن معنی است که دولت باراک اوباما دستکم تا 30 روز امکان برداشتن تحریم‌های ایران را نخواهد داشت.

در این طرح دوره‌ای 52 روزه برای بررسی توافق هسته‌ای در نظر گرفته شده است. یک دستیار کورکر روز گذشته درباره دوره زمانی 52 روزه گفته بود کنگره برای نظارت بر این طرح و تصویب یا رد آن، 30 روز زمان دارد.

پس از آن در صورتی که کنگره با توافق با ایران مخالفت کرد، رئیس‌جمهور برای وتوی آن 12 روز زمان دارد. در صورتی که اوباما مخالفت کنگره را وتو کند، قانونگذاران 10 روز باقی‌مانده را زمان خواهند داشت تا با جمع‌آوری دستکم 67 رأی از مجموع 100 کرسی سنا (دو سوم آرا)، حق وتو را از اوباما سلب کنند.

این طرح که در ابتدا با مخالفت کاخ سفید مواجه شده بود، نهایتا پس از اعمال اصطلاحاتی، از جمله کاهش دوره ممنوعیت لغو تحریم از 60 به 30 روز، از سوی دولت آمریکا هم مورد موافقت قرار گرفت و جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد رئیس‌جمهور حاضر است این طرح را امضا کند.

در نشست روز سه‌شنبه کمیته 19 عضوی روابط خارجی سنا که به ریاست باب کورکر برگزار شد، نهایتا تمامی نمایندگان، از جمله 9 عضو دموکرات کمیته، با طرح موافقت کردند.

بر اساس مصوبه روز سه‌شنبه، رئیس‌جمهور آمریکا همچنین ملزم است تا هر 90 روز پایبندی ایران به مفاد توافق هسته‌ای را به کنگره گزارش دهد.

دو متممی که پیشتر گفته شده بود می‌تواند در نشست دیشب مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شود، یکی مربوط به «پایان حمایت ایران از تروریسم» و دیگری «به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران» بود.

متمم اول را جان باراسو سناتور جمهوری‌خواه ارائه کرده بود که با 13 رأی مخالف در برابر تنها 6 رأی موافق ناکام ماند.

مارکو روبیو دیگر سناتور جمهوری‌خواه هم تهدید کرده بود متممی در رابطه با به رسمیت شناختن اسرائیل ارائه می‌کند، اما نهایتا اعلام کرد از لحن طرح راضی است و این متمم را مطرح نمی‌کند.
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جدیدترین قیمت اوراق تسهیلات مسکن
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1886 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

 

به گزارش ایسنا، قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن که در روزهای پایانی اسفند ماه با افزایش مواجه شده و به 80 تا 82 هزار تومان نیز رسیده بود، از ابتدای امسال روند نزولی به خود گرفت و افت کرد. به این ترتیب قیمت هر برگ این اوراق با شروع سال و به طور سنتی به دلیل کاهش تقاضا با افت مواجه شد و به 78 هزار تومان رسید، اما انتشار بیانیه لوزان و احتمال دست یابی به توافق هسته ای قیمت آن را در مدار نزولی قرار داد و تا سطح 75 هزار تومان کاهش داد.

 

علاوه بر بیانیه لوزان، انتشار اخباری مبنی بر کاهش نرخ سود سپرده بانکی در افت قیمت این اوراق تاثیر گذاشت و زمینه افت قیمت و کاهش تقاضا در این اوراق را فراهم کرد؛ اما بررسی افزایش وام مسکن در جلسه شورای پول و اعتبار در روز 19 فروردین ماه قیمت این اوراق را دوباره تحت تاثیر قرار داد و هر یک از برگه های این اوراق را با رشد 2000 تومانی مواجه کرد، به طوری که قیمت هر برگ از این اوراق در برخی نمادها به سطح 80 هزار تومان در این روز رسید.

 

مهم ترین عامل تاثیر‌گذار بر قیمت " تسه" ها ،سیاست‌های دولت مبنی بر افزایش سقف تسهیلات مسکن و رونق بخش مسکن است، به طوری که در سال 1392 افزایش میزان وام مسکن زمینه افزایش بی سابقه قیمت این اوراق را فراهم کرد، اما پس از آن افزایش پیدا نکردن میزان وام مسکن موجب شد تا جلوی رشد قیمتی این اوراق گرفته شده و قیمت تسه ها را به محدوده قیمتی 78 هزار تومان برگرداند؛ به طوری که در حال حاضر "تسه" دی ، بهمن و اسفند 1393 در قیمت 78 هزار تومان و تسه مهر و آبان در قیمت 76 هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت هر برگ اوراق " تسه" در نیمه اول سال 1393 به 100 هزار تومان رسیده بود اما از آذر ماه همان سال روند متعادل‌تری به خود گرفت و با ادامه رکود در بازار مسکن تا سطح 77 هزار تومان کاهش پیدا کرد و هزینه متقاضیان دریافت وام را کاهش داد.

 

اوراق تسهیلات مسکن اوراقی است که متقاضیان استفاده از انواع تسهیلات مسکن باید در ازای هر 500 هزار تومان، یک برگه حق تقدم تسهیلات مسکن خریداری کرده و به بانک مسکن ارائه کنند. یعنی برای دریافت وام 45 میلیونی مسکن باید 90 ورقه حق تقدم تسهیلات به مبلغ شش میلیون و 750 هزار تومان (90*75000) خریداری شود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نامه زاهدی به رئیس جمهور درباره فرهنگیان
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2424 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه حداقل افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سال 94 باید 20 درصد تعیین شود، گفت: اجرای نظام رتبه بندی معلمان برای رفع تبعیض و اجرای عدالت و ایجاد انگیزه در فرهنگیان ضروری است.

متن نامه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور به شرح ذیل است.

«احتراما ضمن عرض تبریک سال نو و بهار فاطمی و آرزوی موفقیت دولت درخدمت به مردم شریف، نظام اسلامی و انجام وظایف محوله و در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت موارد مهمی را که در سالهای اخیر جامعه بزرگ آموزش و پرورش کشور را دچار تهدید نموده بیان می نمایم.

همانگونه که در نامه سال گذشته نیز بدان اشاره رفت، با وجود روی کارآمدن دولت‌ها با گرایش‌های مختلف جایگاه معلمان و میانگین حقوق دریافتی آنها رفته رفته از حقوق دستگاه‌های اجرایی فاصله گرفته است. این درحالی است که دستگاه‌های اجرایی به روش‌های مختلف و درون سازمانی و یا اخذ موافقت‌هایی از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مبادرت به افزایش حقوق یا مزایای کارکنان خود بیش از مصوبات اعلام شده از سوی دولت می نمایند.

با وجود کمک‌های مقطعی برخی دولت‌ها ایجاد فاصله و شکاف در دریافتی معلمان آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها همچنان درحال افزایش است.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خوردبین: کاش ما هم مثل کیروش گروگان بودیم و ۴۰ میلیارد می‌ گرفتیم
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1696 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
 خوردبین: کاش ما هم مثل کیروش گروگان بودیم و ۴۰ میلیارد می‌ گرفتیم
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چه اصراری است که کی‌روش در ایران بماند گفت: او گفته احساس می‌کند گروگان است ولی گروگانی که تا الان ۴۰ میلیارد پول گرفته است.

طرفدرای- محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات روز گذشته یک خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرامش که در آن اعلام کرده پیام صادقیان سیگار می‌کشد و نباید این کار را انجام بدهد، اظهار داشت: "نمی‌دانم چه بگویم، بالاخره آن خواننده شب‌ها با صادقیان است و بیشتر از او خبر دارد. اصلاً نمی‌خواهم در مورد صادقیان صحبت کنم."

وی در مورد اینکه صادقیان با شکایت باشگاه ذوب‌آهن فعلاً نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: "در این مورد و به خاطر حق رشد صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای به دست ما رسید که در آن اعلام شده این بازیکن تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند."

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پرونده تعرض به دو زائر ایرانی به دادگاه رفت
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1759 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه نوشت: مقامات عربستانی پرونده تعرض به دو نوجوان زایر ایرانی در فرودگاه جده را برای تحقیق و بررسی به شورای تحقیق و دادگاه عمومی این کشور فرستاد.
 
خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه نوشت: مقامات عربستانی پرونده تعرض به دو نوجوان زایر ایرانی در فرودگاه جده را برای تحقیق و بررسی به شورای تحقیق و دادگاه عمومی این کشور فرستاد.

این پایگاه خبری به نقل از سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان افزود: مسوولان امنیتی فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده، تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده اند و پرونده متهمان به دادگاه عمومی برای تکمیل روند نظامی لازم به دادگاه عمومی ارسال شده است.

این مقام امنیتی عربستانی با اشاره به اینکه به سفیر ایران در ریاض در مورد روند این پرونده اطلاع داده شده، اضافه کرد: نظام کشور بر اساس قرآن و سنت بنا نهاده شده و اشد مجازات را برای متهمان اینگونه جرایم که در کشور ما قبیح شمرده می شود، در نظر گرفته شده است.

این پایگاه خبری نوشت که تهران به دنبال این اقدام ماموران عربستانی، پروازهای عمره به عربستان را تا محاکمه عاملان آن به دستور علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی به حالت تعلیق درآورده است.

اخبارالساعه امارات افزود: ایران همچنین خواستار عذرخواهی دولت عربستان به دلیل اهانت و تعرض به زایران در فرودگاه جده شده، ضمن اینکه در روزهای گذشته تظاهرات اعتراض آمیزی نیز در تهران علیه این اقدام ماموران عربستانی برگزار شده است.

دو مامور عربستانی دو هفته پیش در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی تعرض کرده بودند که این اقدام با واکنش شدید ایران مواجه شده است .
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سقوط قیمت فیش‌های حج عمره در بازار
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1714 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
تا چندی پیش از این تصمیم، قیمت برخی از فیش‌های عمره ای که اولویت هایی پایین تر داشته و در واقع، نزدیک به زمان اعزام هستند، بسیار بالا رفته و گاه تا 4 میلیون تومان هم می رسید، اما به هرحال اکنون این قیمت‌ها با افت شدید مواجه شده است.

با تصمیم دولت مبنی بر توقف موقتی اعزام زائران ایرانی برای حج عمره به عربستان، اکنون بازار با افت شدید قیمت فیش‌های عمره مواجه شده است و از سوی دیگر، فعالان این بازار می‌گویند که تعداد زیادی از فیش‌هایی که با قیمت بالا و حاشیه سود کم خرید کرده بودند، روی دستشان مانده است.

به گزارش تابناک، پس از اقدام وقیحانه دو پلیس سعودی با دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ایران تصمیم گرفته است که اعزام زائران عمره به عربستان را تا مشخص شدن وضعیت برخورد با این دو پلیس و اشد مجازات آنان، متوقف کند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


واکنش آلمان به تحویل S-300 به ایران
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1693 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
صدراعظم آلمان از تصمیم روسیه مبنی بر لغو ممنوعیت تحویل موشک‌های پدافند هوایی اس۳۰۰ به ایران انتقاد کرد.
 
خبرگزاری تسنیم: آنگلا مرکل در نشست مطبوعاتی مشترک با ناراندرا مودی، نخست وزیر هند، در برلین به تصمیم روسیه مبنی بر ارسال سامانه پدافند هوایی به ایران و در نتیجه زیر سئوال بردن روند لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور انتقاد کرد.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، خواستار آن شد که اعضای جامعه بین‌الملل برای رفع تدریجی تحریم‌ها علیه ایران حتی‌الامکان در مشورت و توافق با هم عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مرکل از پاسخ به پرسشی در باره این‌که آیا تحویل موشک‌های روسی به ایران را نقض تحریم‌های مقرر علیه ایران می‌داند یا نه، خودداری کرد. او تنها تاکید کرد که وحدت نظر درباره توافق اتمی با ایران بسیار مهم است. او اشاره کرد به اینکه توافق جامع اتمی باید تا پایان ماه ژوئن به دست آید.

مرکل گفت: «من خواستار آن هستم که تحریم‌ها حتی‌الامکان به‌صورت متفق رفع شوند.» او افزود که در عین‌حال هیچ مخالفتی با ادامه همکاری با روسیه و دیگر اعضای دائمی شورای امنیت برای مذاکره با ایران ندارد.
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


واکنش AFC به جوسازی‌ های النصر علیه پرسپولیس
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1733 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
واکنش AFC به جوسازی‌ های النصر علیه پرسپولیس
عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مقامات فوتبالی عربستان خواست تا مدارک و توضیحات بیشتری برای اثبات ادعای خود ارائه دهند.

طرفداری- توفیق سرحان عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: "از مدیران باشگاه النصر که از سختی‌ها و شقاوت‌ها در تهران سخن گفتند، خواستیم که آن‌چه ادعا کردند را اثبات کنند تا تصمیم مناسبی در این راستا اتخاذ شود."

سرحان همچنین گفت: "حقیقت آن است که من بازی‌ای که در تهران برگزار شد را ندیدم اما خب ما همگی اصولا به گزارش‌های داوران و ناظران اعتماد می‌کنیم. ما البته از فیلم بازی هم استفاده می‌کنیم. ما باید آسیب‌هایی که گفته می‌شود به النصر وارد شده را بررسی کنیم."

به گزارش فارس، در این رابطه گفتنی است که پرنس فیصل پنج‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی و البته در مصاحبه با برخی خبرنگاران گفته بود که در ایران، پدیده "تروریسم ورزشی" وجود دارد. او همچنین گفت ایرانی‌ها می‌خواهند با ایجاد وحشت و ترس، اهداف شوم خود را پیش ببرند؛ در واقع ایرانی‌ها هراس‌افکن هستند و می‌کوشند هراس و وحشت و حتی دهشت پراکنی کنند.

قابل ذکر است که پرنس فیصل از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم سعودی است. او سابقا در آمریکا زندگی می‌کرد و همسری از آن اقلیم نیز اختیار کرد.

 
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حداقل دریافتی کارگران در سال 94
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1692 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

خبرگزاری مهر: نمایندگان کارگران می‌گویند افزایش قیمت کالاها در فروردین ماه باعث می‌شود تا قدرت خرید متوسط دریافتی ۱.۲ میلیون تومانی آنها در سال ۹۴ تضعیف شود.

حداقل دریافتی افراد مجرد در سال گذشته با سابقه کار پایین ۷۲۹۳۰۰ تومان بود، افراد متاهل با یک فرزند ۷۸۴۷۸۸ تومان و افراد متاهل با دو فرزند نیز ۸۴۵۶۷۶ تومان بوده است. در عین حال؛ علی ربیعی وزیر کار اعلام کرده بود متوسط دریافتی هر نیروی کار در سال گذشته یک میلیون تومان بوده است.

برای سال جاری مصوبه جدید شورای عالی کار، افزایش هایی را در نظر گرفته به نحوی که حداقل دریافتی یک نیروی تازه کار مجرد ۸۹۲۴۳۰ تومان، شاغلان متاهل با یک فرزند ۹۶۳۶۷۱ تومان و افراد شاغل با دو فرزند نیز ۱۰۳۴۹۱۲ تومان شده است.

طبق آنچه که به مجموع دریافتی های نیروی کار در سال جاری افزوده شده، می توان انتظار داشت که متوسط دریافتی کارگران در سال جاری از یک میلیون تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان افزایش یابد که طبق روال موجود از هفته آینده اولین پرداختی آن نیز انجام خواهد شد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اینترفکس: ایران 5 سامانه اس-300 دریافت می‎کند
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1676 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

خبرگزاری اینترفکس با بیان اینکه ایران در مرحله اول می‌تواند 5 سامانه اس-300 از روسیه دریافت کند، به نقل از یک ژنرال روس نوشته است که تصمیم مسکو، جبران اشتباه ژئوپلیتیکی است که روسیه در این سال‌ها مرتکب شده است.

خبرگزاری اینترفکس روز سه‌شنبه به نقل از یک کارشناس روسی گزارش داد که ایران در مرحله اول می‌تواند تا 5 سامانه اس-300 از روسیه خریداری و دریافت کند.

روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل این سامانه دفاعی به ایران را لغو کرد. دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین هم اعلام کرد که تحویل این سامانه می‌تواند هر لحظه صورت گیرد.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در این زمینه تاکید کرد که فروش و تحویل این سامانه به ایران خطر و تهدیدی علیه هیچ کشور دیگری نیست.

اینترفکس امروز همچنین به نقل از یک ژنرال روس نوشته است که تحویل اس-300 به ایران جبران «اشتباه ژئوپلیتیکی» است که روسیه در این مدت مرتکب شده است.

اس-300 سامانه موشکی سطح‌به‌هوای دوربرد و خودکششی با قابلیت استفاده در تمامی ارتفاع‌هاست که در ابتدا برای رهگیری هواپیماها و موشک‌های کروز ساخته شده و بعدها توانایی رهگیری موشک‌های بالیستیک نیز به آن افزوده شد.

تصمیم مسکو برای تحویل این سامانه به ایران، واکنش منفی رژیم‌صهیونیستی و آمریکا را در پی داشته است. بنا بر اعلام واشنگتن، جان کری وزیر خارجه آمریکا شب گذشته در تماس با لاوروف، به این تصمیم مسکو اعتراض کرده است.

روسیه به موجب قراردادی که در سال 2007 با ایران امضا کرد باید دست‌کم پنج سامانه دفاع هوایی اس ـ 300 را به ایران تحویل می‌داد. مسکو در سال 2010 با این بهانه که فروش این سامانه به ایران خلاف قطعنامه چهارم شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران است از تحویل آن به تهران امتناع کرده بود.

وزارت دفاع ایران به دنبال فسخ قرارداد تحویل 5 سامانه موشکی «اس-300» به این کشور از سوی دولت روسیه به ارزش حدود 800 میلیون دلار، از طرف روسی به دادگاه بین المللی ژنو شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی معادل 4 میلیارد دلار شده بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اظهارات نوبخت درباره پرونده حمله به مطهری، ممنوع التصویری خاتمی، قیمت خودرو و ...
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2997 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
نخستین نشست خبری سخنگوی دولت صبح امروز(سه‌شنبه) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. سخنگوی دولت طی نشست خبری که امروز متفاوت از سایر نشست‌های او برگزار شد مهم‌ترین اقدامات دولت در موضوع بودجه را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف پاسخ داد.

آفتاب : سرویس سیاسی - محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اولین نشست خبری خود در سال جاری که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: دولت سناریوهای محتلفی برای شرایط تحریمی در سال 94 آماده کرده است.

به گزارش آفتاب، نوبخت درباره نرخ تورم گفت: میانگین تورم 12 ماهه گذشته 14.8 درصد بوده است.

سخنگوی دولت درباره زمان اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از ابتدای مهرماه سال جاری با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود و همچنین این طرح در سال 95 با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 محمدباقر نوبخت با مورد توجه قرار دادن پیش‌بینی‌های انجام گرفته در بودجه سال 94 و با اشاره به موضوع مذاکرات و توافق هسته‌ای، گفت: اگر در مذاکرات به نتیجه نهایی برسیم، چنانچه شاهد لغو تحریم‌ها باشیم و منابع بیشتری را در اختیار داشته باشیم ما برای این موضوع بودجه سایه‌ای را در کنار بودجه فعلی تهیه کردیم تا اگر لغو تحریم‌ها صورت بگیرد بتوانیم به نحو شایسته‌تری از منابع استفاده کنیم.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اظهارات جنجالی امام جمعه اصفهان: مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار گرفته ایم!
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1659 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

 محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان در گفت‌و‌گو با نامه نیوز در خصوص لغو و به تعلیق درآمدن پروازهای حج عمره از سوی وزیر ارشاد گفت: بعد از این اتفاق تلخ در فرودگاه جده، چندین بار اعلام کردم که جای دارد حج عمره را لغو کنیم و از آن‌ طرف سفیر آنها را نیز اخراج و سفیر خود را فراخوان کنیم و اینگونه یک واکنش تند در مقابل این عمل شنیع ابراز کنیم.

به گزارش انتخاب ؛ وی افزوده است: ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده‌اند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خبرنگار اسرائیلی بعد از دیدن اصفهان، شیراز و همدان: مردم ایران بی نظیر بودند
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1746 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

اورلی آزولای، روزنامه نگار آمریکایی اسرائیلی تبار، که سفرش به ایران با واکنش تند محافظه کاران رو به رو شده است، به بی‌بی سی می‌گوید بیش از هر چیز به عشق دیدن اصفهان به ایران رفته بود.

 آزولای در واشنگتن زندگی می‌کند و برای پرتیراژ‌ترین روزنامه اسرائیل، یدیعوت آحارانوت، درباره تحولات آمریکا می‌نویسد.

او می‌گوید: «من نسبت به اصفهان احساس خاصی دارم. به نظر من اصفهان فقط یکی از زیبا‌ترین شهرهای ایران نیست، یکی از زیبا‌ترین شهرهای دنیاست.»

روزنامه نگار اسرائیلی می‌گوید در سال ۲۰۰۵ به ایران رفته بود و در جریان آن سفر، دو روزی را در اصفهان بسر برد و چنان مجذوب شهر شد که با خودش عهد کرد یک بار دیگر به ایران برود و به طور مفصل از اصفهان بازدید کند.


خبرنگار اسرائیلی بعد از دیدن اصفهان، شیراز و همدان: مردم ایران بی نظیر بودند
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پوتین: فروش اس 300 به ایران پیام خاصی دارد
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1705 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
رئیس جمهور روسیه در دیدار شمخانی گفت: لغو ممنوعیت فروش سامانه پدافندی اس‌۳۰۰ به ایران دارای پیامی مشخص مبنی بر ضرورت پایبندی همه کشورها به تعهداتشان است.
 

خبرگزاری فارس: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که به روسیه سفر کرده، پس از دیدار با دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو و ناظر سازمان همکاری شانگهای با ولادیمیر پوتین با رییس جمهور فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

پوتین در جریان این دیدار با ابلاغ سلام‌های گرم خود به رهبری و رئیس جمهور کشورمان در خصوص لغو ممنوعیت فروش سامانه پدافندی اس300 به ایران و تاثیر این اقدام در افزایش ثبات در منطقه گفت: این تصمیم که امروز گرفته شد، دارای پیامی مشخص در خصوص ضرورت پایبندی همه کشورها به تعهداتشان است.

رئیس جمهور روسیه با تمجید از سیاست اصولی جمهوری اسلامی در زمینه تعامل سازنده با جهان افزود: همکاری نزدیک ایران با کشورهای 1+5 منشا شکل گیری اقدامات بزرگی شده است.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه سازمان همکاری شانگهای در ایجاد ثبات و امنیت پایدار اظهار داشت: منابع و ظرفیت‌های ارزنده کشورهای عضو این سازمان توانمندی قابل ملاحظه‌ای را جهت ایفای نقش فعال در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است.

وی با ابراز نگرانی در مورد توسعه بحران‌های امنیتی دریمن، سوریه، لیبی، شمال آفریقا و اوکراین از اراده برخی کشورها برای تثبیت ساختار قدرت تک قطبی در جهان انتقاد کرد و افزود: تغییر ساختار تک قطبی روندی اجتناب ناپذیر بوده و قابل توقف نمی‌باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز در این ملاقات با قدردانی از نقش سازنده روسیه در تحولات سیاسی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، تصمیم این کشور در موضوع لغو ممنوعیت واگذاری سامانه‌های پدافندی به ایران را اقدامی ارزشمند در مسیر توسعه همکاری‌های رو به توسعه دو کشور عنوان کرد.

 شمخانی با ابراز نگرانی نسبت به توسعه یکجانبه گرایی و دخالت غیر قانونی در امور داخلی کشورهای مستقل  که در قالب تشکیل ائتلاف های تصنعی و نمایشی رو به تزاید است اظهار داشت: امروز کشورهای مدعی امنیت سازی با زیر پا گذاردن کلیه قوانین و کنوانسیونهای بین المللی منشاء ایجاد ناامنی درجهان شده‌اند.

وی تجاوز و حمله نظامی به کشور یمن و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی پناه را نمونه بارز بی توجهی به حقوق بین الملل و ارزشهای انسانی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: انجام این گونه اقدامات و جایگزین نمودن خشونت و نظامی‌گری به جای گفت‌وگو و مفاهمه، بدون شک موجب شکل گیری تجربیات تلخ شکل گرفته در عراق، سوریه و افغانستان خواهد شد.

شمخانی بستر سازی برای ایجاد و توسعه جریان‌های تروریستی افراط گرا را تنها نتیجه انجام اقداماتی از این دست عنوان کرد و اظهار داشت: تداوم اقداماتی از این دست شک و تردید موجود در خصوص همکاری برخی قدرت‌ها و حامیان منطقه‌ای آنان از تروریسم را تقویت خواهد کرد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آخرین پرواز حج عمره دیشب انجام شد
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1816 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد: با دستور سازمان حج و زیارت کل پروازهای عمره تا اطلاع بعدی لغو شده است و از این رو فرودگاه امام تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز عمره‌ای نخواهد داشت.
 
خبرگزاری ایسنا: مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد: با دستور سازمان حج و زیارت کل پروازهای عمره تا اطلاع بعدی لغو شده است و از این رو فرودگاه امام تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز عمره‌ای نخواهد داشت.

سعید چلندری با بیان این‌که روز گذشته تنها پروازهایی انجام شدند که برای آن ها برنامه پروازی و بلیت صادر شده بود، اظهار کرد: با پایان یافتن این پروازها که آخرین آن‌ها ساعات پایانی دیشب انجام شد سازمان حج و زیارت به فرودگاه امام(ره) اعلام کرده که در حال حاضر دیگر هیچ برنامه ای برای پروازهای حج عمره ارائه نخواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که‌ آیا سازمان حج و زیارت برای پروازهایی که برنامه آن‌ها در روزهای آینده هماهنگ شده بود اما لغو شده‌اند برنامه جایگزین ارائه کرده است، اعلام کرد: این سازمان با لغو پروازهای عمره در حال حاضر هیچ برنامه جایگزینی ارائه نکرده است و در جدول‌های پروازی ما تا زمانی که سازمان حج و زیارت شرایط خود را تغییر دهد هیچ پروازی به مقصد عمره انجام نخواهد شد.

چلندری افزود: البته فرودگاه امام مانند تمامی فرودگاه‌های کشور که تاکنون به مقصد عربستان پرواز داشته اند آمادگی کامل دارد که در صورت از سرگیری پروازها به حجاج خدمات رسانی کند.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همان طور که در سال‌های گذشته نیز تجربه ثابت کرده فرودگاه امام آمادگی کاملی برای این پروازها دارد در صورت لغو ممنوعیت پروازهای حج عمره نیز ما خواهیم توانست با استفاده از امکانات موجود در فرودگاه به حاجیان تهران و استان‌های مجاور خدمات پروازی ارائه کنیم.
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پیام عبدالله صالح به عربستان با مضمون ایران!
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1673 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
رئیس جمهور پیشین یمن به عربستان سعودی و متحدانش توصیه کرد که برای برون رفت از باتلاق یمن به دنبال راهی باشند.
 

واحد مرکزی خبر: رئیس جمهور پیشین یمن به عربستان سعودی و متحدانش توصیه کرد که برای برون رفت از باتلاق یمن به دنبال راهی باشند.

علی عبدالله صالح در صفحه خود در شبکه اجتماعی «فیس بوک» خطاب به عربستان و متحدان آن نوشت: «زخم موجود در یمن را تشدید نکنید. برای برون رفت خود از باتلاق یمن به دنبال راهی باشید. یمن مانند هر کشور دیگری نیست. اگر به دنبال این هستید که به ایران پیام بدهید، این پیام را نباید با ویران کردن یمن بدهید.»

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کدام كشورها از لغو تحريم ايران ضرر می‌كنند؟
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1739 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
پيش از آنكه تحريم‌هاي غرب عليه ايران شدت گيرد، اگرچه نام امارات و چين در ليست بزرگ‌ترين شركاي تجاري ايران همواره وجود داشت اما در كنار اين دو، كشورهاي آلمان و سوييس هم هميشه جزو پنج شريك عمده ايران به ويژه در بخش واردات بوده‌اند؛ شركايي كه امروز و پس از اعمال تحريم‌هاي ظالمانه غرب به رده‌هاي بسيار پايين‌تر نزول كرده‌اند.
 

روزنامه اعتماد: پيش از آنكه تحريم‌هاي غرب عليه ايران شدت گيرد، اگرچه نام امارات و چين در ليست بزرگ‌ترين شركاي تجاري ايران همواره وجود داشت اما در كنار اين دو، كشورهاي آلمان و سوييس هم هميشه جزو پنج شريك عمده ايران به ويژه در بخش واردات بوده‌اند؛ شركايي كه امروز و پس از اعمال تحريم‌هاي ظالمانه غرب به رده‌هاي بسيار پايين‌تر نزول كرده‌اند.

همچنين در سال‌هاي قبل از تحريم انگلستان، فرانسه و ايتاليا نيز جزو شركاي جدي طرف معامله بوده‌اند كه امروز اين كشورها كم كم جاي خود را به هند، افغانستان، پاكستان، تركيه و عراق داده‌اند. تفاهم لوزان اما اين خوشبيني را ايجاد كرده است كه لغو تحريم‌ها باعث بازگشت دوباره شركاي قديمي ايران شود.

در روزگار تشديد تحريم و چرخش تبادلات تجاري به سمت كشورهاي آسيايي همسايه، نخستين پيامد، افت كيفيت كالاهاي وارداتي براي ايران بود. اما اگر دقيق‌تر به ماجرا نگاه شود عواقب ديگري نيز در اين چرخش تبادلات مستتر است كه مي‌تواند اقتصاد ايران را متاثر كند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بالاخره وضعیت رضازاده مشخص شد
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1804 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
صلاحیت رضازاده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد.
 
خبرگزاری ایسنا: حسین رضازاده صبح امروز در حاشیه آغاز جلسه صدوچهل و چهارمین شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت حضور همزمانش در شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مهدی چمران صبح امروز مصاحبه‌ای با رسانه‌ها داشته و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه بازرسی کل کشور اعلام کرده است که به استناد رای شورای حل اختلاف نظر می‌دهد، گفت: شورای حل اختلاف نیز این حضور را تایید کرده و صلاحیت بنده تایید شده است.

واکنش رییس شورای شهر به تایید صلاحیت رضازاده

در پی این موضوع مهدی چمران رییس شورای شهر نیز در جمع خبرنگاران شورا گفت: تا آنجایی که بنده خبر دارم، حضور وی در انتخابات فدراسیون قطعی شده است.

وی با بیان اینکه نامه‌ای اخیرا از سوی رضازاده به وزارت ورزش ارسال شده است، گفت: رضازاده توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و ضمن اینکه سازمان بازرسی کشور نیز حضور وی را منوط به تاییدیه مراجع ذی‌ربط دانست.

رییس شورای شهر تهران افزود: کمیته حل اختلاف شورا نیز حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بررسی و تایید کرد که حضور همزمان وی در شورا مغایرتی با فدراسیون ندارد، چراکه نه فدراسیون شغل است و نه شورا شغل محسوب می‌شود.
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبریک رهبر معظم انقلاب به تیم ملی کشتی آزاد
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1720 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.


به گزارش ایسنا، متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی جام جهانی را به کشتی‌گیران و دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم و از اینکه فرزندانمان توانستند بار دیگر در عرصه بین المللی برای این ملت شریف افتخار آفرینی کنند خدا را شکر می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


واکنش فرمانده کل سپاه به سخنان هاشمی
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2061 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!

وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.

سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حمله شدید الحن کیهان به آیت الله هاشمی
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1791 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

حسین شریعتمداری در یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت:

صبح دیروز آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن بانوی پرهیزگار به مسائلی بیرون از موضوع همایش اشاره داشتند که هر چند قلم زدن به انتقاد از اظهارات ایشان خوشایند نیست ولی از آنجا که پای ارزش‌های انقلاب در میان است، عبور بی‌تفاوت از کنار آنچه گفته‌اند نیز بایسته به نظر نمی‌رسد:

1- آقای هاشمی می‌فرمایند: «در سال 84 یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم. چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم، همسر امام مرا خواست و به من گفت: امام این انقلاب را به دست شماها سپردند. آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کنم و پذیرفتم.» درباره این بخش از اظهارات ایشان پرسش‌هایی هست؛

درصورت دیدن همه ی مطلب گزینه ی ادامه مطلب را کلید کنید

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سفر حج عمره رسماً تعلیق شد
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2389 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعلیق و متوقف شدن سفر عمره خبر داد.
 

خبرگزاری ایسنا: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده امروز - دوشنبه 24 فروردین - به سازمان حج دستور داده شد تا زمانی که این افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه بشوند و مورد مجازات قرار بگیرند، فعلا عمره متوقف می‌شود و پروازهای ایران تعلیق خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به اتفاقی که افتاده، حیثیت عمومی ملت ایران خدشه‌دار شده است‌ و یک خواست عمومی بین ملت شکل گرفته است و باید واکنشی نشان داده شود.

جنتی تاکید کرد: بسیاری از مراجع عظام تقلید ابراز نگرانی کردند، مخصوصا اینکه در گذشته هم برخی برخوردها با زائران و روحانیون کاروان‌ها صورت گرفته بود؛ به همین دلیل با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر توقف عمره گرفته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: درباره حادثه تاسف‌باری که در فرودگاه جده اتفاق افتاده از طریق دیپلماتیک با مقامات سعودی صحبت شده و آنها قول دادند که این افراد دستگیر شده‌ را مجازات کنند. آنها حتی تصریح کردند که آنها را اعدام می‌کنند، اما در عمل هنوز اتفاقی نیفتاده است.

او گفت: به این ترتیب خدشه‌دار شدن حیثیت عمومی ملت ایران ما را بر این داشت که تصمیم بگیریم.

جنتی درباره اینکه آیا گزارشی را که قرار بود در این‌باره به رئیس جمهور ارائه کنند آماده شده یا خیر؟ گفت: هنوز گزارش ارائه نشده، اما تعلیق پروازها و توقف عمره را ابلاغ کردیم. گزارش هم به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

وزیر ارشاد این خبر را در حاشیه برنامه‌ای که امروز به مناسبت روز زن در وزارت ارشاد برگزار می‌شد، اعلام کرد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نخستین عکس از «پایتخت 4» در چین
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2046 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

خبرگزاری ایسنا: تصویر زیر مربوط به ضبط قسمت‌هایی از سریال در حال ساخت «پایتخت 4» است.

نخستین عکس از «پایتخت 4» در چین
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح فروش ویژه محصولات سایپا آغاز شد
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1768 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از نحوه شرایط پیش فروش محصولات شرکت سایپا در سال 94 خبر داد و گفت: گروه سایپا هر سال متناسب با شعاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شود طرح ویژه ای را طراحی و اجرا می کند.

فروزان مهر گفت: امسال نیز به مناسبت نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی طرح پیش فروش محصولات این شرکت برای همه هموطنان را طراحی کرده و به اجرا خواهد گذاشت.وی با بیان اینکه این طرح فقط یک بار در سال اجرا خواهد شد گفت: از ساعت 14 روز دوشنبه 24 فروردین این پیش فروش آغاز و تا  پایان روز شنبه 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه خیلی از مؤلفه های این طرح به انتخاب مشتریان است گفت: در این طرح مشتریان می توانند در گروه ایکس 100 شامل محصول پراید با پیش پرداخت حداقل هشت میلیون تومان، در گروه ایکس 200 شامل محصولات تیبا با حداقل ده میلیون تومان ، گروه سراتو با حداقل مبلغ 45 میلیون تومان ، در گروه برلیانس مبلغ 20 میلیون تومان برای  H230 دستی و حداقل مبلغ 25 میلیون تومان برای H230 اتوماتیک ثبت نام کنند.

وی یا دآور شد: در این طرح محصولات گروه خانواده  x100 ، x200، برلیانس و سراتو عرضه می‌شوند و مشتریان هنگام تحویل می‌توانند به دلخواه خودروی دیگری را به جای خودروی ثبت‌نام شده دریافت کنند، به گونه‌ای که آن زمان خودروهای آریو، ساینا و پرسیس نیز در صورت تمایل مشتری تحویل آنها داده خواهد شد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قتل عام پس از خواستگاری!
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1688 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

 دیشب براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات گچساران 4 نفر کشته و مجروح شدند.
 
سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی یک پسر جوان، چهار نفر کشته و مجروح شدند.
 
وی افزود: یک پسر جوان با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک کرد که در پی آن سه تن کشته و یک نفر مصدوم شدند.
 
بازیان بیان کرد: متاسفانه دو نفر از کشته‌شدگان خانم هستند که یک نفر از آنها در دم در صحنه حادثه جان سپرده و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آب سد لتیان به سد خالی ماملو منتقل می شود
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2734 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه ظرفیت ذخیره آب سد لتیان با بارندگی های اخیر در بخش رودبار قصران پر شده، گفت: دریچه های سد لتیان به منظور انتقال آب پشت سد به سمت سد ماملو فردا(25 فروردین) باز می شود.

 

 

عزت الله خانمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حدود 34 درصد از آب آشامیدنی شهر تهران از طریق سد لتیان و لار تامین می شود، افزود: بارندگی های چند روز اخیر، موجب سرازیر شدن آب به سمت سد لتیان و کامل شدن ظرفیت این سد شده است.

به گفته وی، در حال حاضر گروهی از کارشناسان به منظور باز کردن پیش از موعد دریچه های سد در صورت افزایش زودهنگام ظرفیت آن، در محل(تاج سد) مستقر شده اند.

رودخانه جاجرود از ارتفاعات البرز در بخش رودبار قصران سرازیر و به سد لتیان وارد می شود.

سد لتیان سال 1346 به عنوان یکی از منابع اصلی تأمین آب شرب شهر تهران احداث شد، دو پارک جنگلی لتیان و تلو دریاچه این سد را احاطه کرده اند، این سد در دره ای در میان کوه جاجرود و کوه بندک ساخته شده و در شمال آن کوه آلون قرار دارد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازتاب تصمیم دولت برای تعلیق عمره در رسانه‌های غربی
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2149 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

دقایقی پس از انتشار تصمیم دولت مبنی بر تعلیق سفر حج عمره این خبر به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها و مطبوعات غربی تبدیل شد.

در همین راستا روزنامه‌ گاردین در گزارشی با اشاره به تعلیق سفر حج عمره از سوی ایران نوشت: با اوج گیری تنش‌ها میان دو کشور تصمیمی مبنی بر تعلیق سفر حج عمره از سوی دولت ایران گرفته شد. نزدیک به 500 هزار ایرانی سالانه برای انجام سفر عمره به عربستان سعودی می‌رود.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به تعلیق سفر حج عمره از سوی ایران در اعتراض به تعرض به دو نوجوان ایرانی از سوی 2 نیروی پلیس عربستان سعودی نوشت: این اقدام باعث تعمیق تنش‌ها میان دو کشور شده است، چند روز گذشته چند صد نفر از مردم ایران در اعتراض به این امر در مقابل سفارت عربستان سعودی جمع شدند که این اعتراض به صورت خودجوش بوده است.

پایگاه خبری اکونومیک تایمز نیز در گزارشی به این تصمیم دولت ایران اشاره کرد و این عمل را در اعتراض به اقدام اخیر دولت عربستان دانست.

همچنین پایگاه خبری اینترنشنال بیزینس تایمز با اشاره به تعلیق سفر حج عمره از سوی ایران نوشت: دو روز گذشته صدها نفر از مردم ایران در مقابل سفارت این کشور در تهران گرد هم آمدند و خواستار بسته شدن این سفارت خانه شدند.

این خبر همچنین در بسیاری دیگر از رسانه‌های خارجی نیز منتشر شد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اولویت‌های استخدام در آموزش و پرورش و نحوه جذب نیروها
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1798 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش هستند.

به گزارش ايسنا، علی اصغر فانی با اشاره به جذب پنج هزار نیروی استخدامی در چند ماه آینده در آموزش و پرورش اظهار کرد: این نیروها از رشته‌های مختلف و از طریق آزمون جذب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی یک دوره یک ساله را برای تعلیم روش‌های تدریس در دانشگاه فرهنگیان سپری می‌کنند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش وجود ندارد، بلکه توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش مناسب و متوازن نیست.

وی اظهار کرد: نیروهای موجود آموزش و پرورش در برخی از مناطق تورمی و در برخی از مناطق به نسبت جنسیت و رشته و تخصص و موقعیت جغرافیایی کمبود وجود دارد.

فانی افزود: سیاست آموزش و پرورش بر بومی سازی است که طبق این سیاست، اولین گروه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بهمن سال گذشته با تاکید بر سیاست بومی سازی وارد مراکز تربیت معلم شدند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اسرائیل: تحویل اس-۳۰۰ به ایران توازن قدرت در منطقه را برهم می‌زند
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1740 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی در اولین واکنش مقامات اسرائیلی به خبر تحویل اس-۳۰۰ به ایران گفت که تحویل این سامانه به ایران نتیجه مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی ایران در تفاهم لوزان است.

به گزارش فارس، وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی گفت که تحویل سامانه اس-300 به ایران نتیجه مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی ایران در تفاهم لوزان است.

وی با هشدار نسبت به این اقدام افزود: به جای اینکه جلوی ایران را در حمایت از آنچه که وی فعالیتهای تروریستی خواند را بگیرند به این کشور اجازه می‌دهند سلاحهای پیشرفته دریافت کند.

یک مقام دیگر صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با کانال ۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحویل سامانه اس-۳۰۰ به ایران توازن قدرت در منطقه را برهم خواهد زد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ناوهای روسی محاصره يمن را شکستند
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 1673 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

خبرگزاری مهر:  منابع سياسي در صنعا پايتخت يمن اعلام کردند: ناوهاي جنگي روسيه محاصره اعمال شده از سوي ائتلاف تحت رهبري سعودي ها را شکسته اند و بدون کسب مجوز آنها وارد آبهاي منطقه اي يمن شده اند.

به گفته اين منابع روسيه تصميم به دنبال تعلل ائتلاف در اجازه دادن به هواپيماهاي روسي براي نشستن در فرودگاه صنعا براي خروج اتباع روس در يمن ناوهاي خود را به حرکت درآورده اند و ناوهاي ائتلاف تحت رهبري سعودي جرات متوقف کردن نيروي دريايي روسيه را نداشته اند.

اين در حالي است که ايگور کناشينکف سخنگوي وزارت دفاع روسيه روز گذشته اعلام کرده بود که کشتي هاي وابسته به نيروي دريايي روسيه ۳۰۸ شهروند که ۴۵ نفر از آنها را روس ها تشکيل مي دهند را خارج کرده است.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 858
:: بازدید ماه : 3620
:: بازدید سال : 5662
:: بازدید کلی : 92218